Iris - Au Pair USA

Afscheid

Hi!

Wat gaat de tijd snel! Morgen vlieg ik al naar New York! De afgelopen maand stond volledig in het teken van afscheidsfeestjes, etentjes en allerlei andere leuke dingen.

Het afscheidsfeest bij mijn vader werd in een heus Amerikaans thema gevierd, borden, servetten, prikkertjes, noem het maar op overal stond een Amerikaanse vlag op.

Mijn andere afscheidfeest was ook ontzettend gezellig. Iedereen had zoveel moeite gedaan voor een leuk en origineel cadeau. Ik ben zo blij dat ik zulke lieve en leuke mensen in mijn leven heb. Laatst las ik een quote die zei "How lucky am I, to have something that makes saying goodbye so hard." en het is ook nog meer dan waar. Hoe blij ik ook ben dat ik eindelijk (!) mijn droom mag verwezenlijken, ergens voelt het toch heel raar. Een jaar lang zonder de mensen met wie je het meeste optrekt, zonder je veilige omgeving en zonder alles wat je kent.

Vandaag maar een kort berichtje, want ik heb nog vanalles te doen!! Mijn volgende blog zal in New York City zijn! Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen en een mailtje ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal plaats? Vul dan je e-mailadres in de rechter kolom in!

XO

Reacties

Reacties

Moooo

Jaaaaa finally!
Nog 7 daagjes! En dan zie ik je eindelijk weer!
Heeeel veel plezier in new york!

Gaby Ruyten

Lieve Iris, hele goede reis en veel liefs.
X Gaby

Mama

Lieve Iris.
Heel veel plezier in New York de eerste dagen en bij je au pair gezin in New Jersey vanaf vrijdag aanstaande.
Love you, ik ben trots op je !!!

Mark

Iris.
Op het moment van schrijven hang je in de lucht. Net voorbij Ierland. Hopelijk vliegt de tijd ????.
Een hele fijne intro in New York. Ik blijf je volgen.
Vreest

Eric

Zit na het afscheid op Dusseldorf airport weer thuis.
Meadje waat bon ich trots op dich.
Maak er iets moois van.
Pa.

Ingrid

Nog heel even en dan zul je landen en kan je avontuur beginnen. Veel plezier!
???? Ingrid

louise

hey Iris

Wens jou veel leuke,mooie momenten bij jou nieuwe je aupair familie . En ik ga je zeker volgen.superleuk deze site;

grtjes Louise xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active